El Puntillo Canalla son unha banda de rúa formada por músicos e amigos comprometidos dende fai anos, cun proxecto musical co que cada tempada asaltan as rúas ofrecendo un "show", cuxa regla de ouro é que cualquera persoa que empece a velo e escoitalo, ben por afición, curiosidade ou casualidade, permaneza e se quede bailando ata o final.

Ofrecen un estilo propio e singular que, con rigor e desenvoltura, mestura o jazz e funky das míticas bandas de rúa americanas, a forza e potencia das fanfares francesas e como non, o ánimo festivo das tradicionais charangas españolas. O resultado garantizado é un rato de boa música e moita diversión, que non deixa indiferente...

- - -

El Puntillo Canalla son una banda de calle formada por músicos y amigos comprometidos desde hace años, con un proyecto musical con el que cada temporada asaltan las calles ofreciendo un show, cuya regla de oro es que cualquier persona que empiece a verlo y escucharlo, bien por afición, curiosidad o casualidad, permanezca y se quede bailando hasta el final.

Ofrecen un estilo propio y singular que, con rigor y desparpajo, mezcla el jazz y funky de las míticas bandas callejeras americanas, la fuerza y potencia de las fanfares francesas y como no, el ánimo festivo de las tradicionales charangas españolas. El resultado garantizado es un rato de buena música y mucha diversión, que no deja indiferente..